love

Friday 4 September 2015

First Love.

Hi & Hello. 
First love? We all have it, right? You, you, you and you too. And me. I also have a first love. My first love was in primary school. That time my age was 9 years old. it's funny how i got my first love. we write a letter andthen tell to another student to send it to another class. its so stupid because i put so many powder in that letter. i just want to make that letter smell good when he open it. 

Then, he reply it. he put that letter on my desk. in early morning. i read it. he want me to be his girlfriend. i don't know what feeling that time. but, i feel nervous. so, after school. he met me.

"Why you smile?"

Jeez. i just bow & smile like stupid. he laughing at me. he stare my face & holding my hand. see? after a few month, i know that he lie. he cheat on me. we broke up. so, i decided to keep single until i've got work. Damn it, I can't. I still have a second lovers. Wait, second? I think so.

I got my second lover in gred 6. it was same with my first love too. he cheat on me too. in that time, i promise to myself. 

"Nuyy, jadi playgirllah aku kalau begini. Revenge."

I said that? Maybe. 
so, i plan it to make all boys hurt in the same time. 
here, i want to speak malay. Sorry.
Ya, aku rancang mau kasih sakit hati semua lelaki dalam masa yang sama. 
Aku rasa, form 3 paling teruk. Dimana aku mainkan 4 lelaki dalam masa yang sama. Well, orang yang pandai cover ja boleh buat begitu. Aku pun ndak sangka aku boleh buat begitu. Kita panggil lelaki yang pertama ni si 'godzilla'. cause i fucking hate him. okey, si godzilla ni dia dalam kelas aku. ketua kelas sebenarnya. dia mangsa pertama bagi aku. yang kedua ni, kita panggil 'botagan'. sebab, dia berotot & pendek. dia kelas 3.5. yang ketiga pula, dalam kelas aku jugak. kita panggil, 'om'. sebab, aku baru tau dia tu orang timur. comel jugalah but comel lagi aku. yang keempat ni, kita panggil dia 'mie'. actually, that was his name. orangnya berkulit hitam. pandai menyanyi. 

Ada satu hari tu, 4 lelaki ni. mau jumpa aku. dalam sekolah. Aku pun ya saja. 
si godzilla mau jumpa aku waktu pulang. si botagan pun mau jumpa aku waktu pulang. si om pula mau jumpa aku dalam kelas but i cancel it. cakap ada hal penting. and last, mie mau jumpa aku waktu pulang. yang mau jumpa aku waktu pulang tu, semuanya ditempat yang sama. Balai perhubungan. Aku pun naik pergi balai perhubungan waktu pulang tu. memandangkan sekolah kami lewat pulang, so ndak ramai yang ada dibalai. aku duduk dimeja bersebelahan dengan bilik kokum maybe. Aku tunggu, tunggu, tunggu. Si godzilla naik. dia bawa air dalam tin. dua tin. dia bagi aku satu. 

"Lamakah tunggu?"

"Ndalah."

Dia ndak silap aku pulang awal. Dia ikut beliau dia. Dia mau cium didahi aku. No, i don't give it to him. 

"Ndak aku biasa begini."

That time, was so disgrosting. So, he just lambai saja dekat aku. Then, aku mau keluar pergi dibawah pokok, aku nampak si botagan. aku sebenarnya ndak mau jumpa dia. aku malas. lagipun, aku memang ndak suka lelaki berotot. geli aku. then, dia kejar aku. dia tarik beg aku. 

"Ouch! F*ck. sakit bah!"

Aku betul-betul marah time dia tarik beg aku. Dia ketawa ja. Dia sangka waktu tu aku marah manja-manja sama dia. Please, no.

"Aloo, sorry bah. Main-main sajabah."

Aku jeling ja. Aku cakap,

"Cancellah harini. Aku mau balik awal."

"Aii? Awalnya. belum lagi kita jumpa."

"Habis? Yang kita face to face ni bukan jumpa kah namanya?"

"oh."

Aku rasa dia malu sudah time aku cakap begitu. So, he just smile and suruh aku berhati-hati ja. Thats all. Then, mie pula tiada. Maybe, he forget. After 5 months, akhirnya busted. Aku ndak rasa bersalahpun waktu tu. Bagi aku, it's fun for me. Form 4 pun sama juga. Masih lagi kekal perangai. Tahun ni, alhamdulillah. Ndak. Cuma, mungkin aku kena kawal sikit peramah aku ni. I know that jerry wouldn't let me chat with another boys. Hmm, so? Pengajarannya sini. 

"Don't be fucking disgrosting."

No comments:

Post a Comment